onsdagen den blåsiga 1 juni

Stackars mamma, morsdag blev det frukost och tårta till efterrätt och ett kort med en överraskning i. Överraskningen blev inte förrän på tisdagen, alltså igår, och det var faktiskt att gå till tandläkaren. Inte hade jag velat bli släpad till ett ställe och sen satt direkt i en tandläkarstol hahaha. Men det behövde hon och det blev goda besked så nu känner hon att hon kan bocka av en sak på Att göra listan och hon fick bort lite av vikten på axlarna. Nu väntar bara joys student om en vecka och så vår födelsedag sen är det lugnt till juli och sen ska vi ju flytta, IGEN, både vi själv och Natalie till eget. Så det blir mycket som händer detta året också, det är alltid något!

Har jobbat om helgerna hela april och nästan hela maj så inte så mycket har hänt om helgerna och ännu mindre om vardagarna. Bara tråkigt jobb som vanligt. Var ett riktigt oväder en dag som skrämde mig lite eftersom det regnade som fan plus att det åskade och blixten slog ner i helsingborg och säkert på fler ställen! fiskmåsen som attackarade min katt har varit tillbaka några gånger men har inte sett den på ett tag nu. Skönt det, nu vågar jag nästan ha dörren öppen! Ankorna har fått supersöta ungar som vissa växer så in i helvetes fort men andra är fortfarande små och söta :) på tal om fort träffade jag Tim en dag och hade en dag med honom och Joy i stan. Det var roligt. Längesedan vi tog studenten nu, tiden går jättefort. Om jag sover för länge är jag snart trettio känns det som.

På tal om att sova så har jag nog haft konstiga drömmar minst tre gånger i veckan de senaste månaderna. Man kan väl inte styra sina drömmar? De är väl bara ett resultat av tankar och händelser under dagen? Det måste ju vara så, annars måste jag programmera om min hjärna för jag blir nästan rädd och börjar undra om de har någon mening...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0