update again

Torsdags.
Äntligen har jag fått se min Love and other drugs :) Och den filmen med tåget som är unstoppable! Sen somnade jag till Due date men den verkade bra och jag får se slutet en annan gång :p Tackar Kevin för en härlig kväll och de goda mackorna!

Fredagen.
Själv har jag inga bilder från förfesten men efter en runda i det jävla regnet mötte Joey mig och festen kunde börja! För att bevisa att jag visst det kommer ihåg namnen så var de: Toschmo, Diske, Big mamma, Nisse och nej fan volt något fast även glenn så jag blev förvirrad. Drog ner till stan lite senare och inne på Tycho träffade jag några härliga typer! Nämligen gamla skolkamrater :D Det var roligt och hej hopp var vi inne på Torstens och jag som skulle ta det lugnt. Träffade fler ansikten jag kände igen, dansade lite och sen blev det lite efterfest med n och company och jag somnade inte förrän vid 7-8! Sen vaknar man klockan tio och kan inte somna om. Great! 






Lördag.
Efter att ha varit vaken ett tag tog jag en powernap på några timmar vilket gjorde att jag fick bråttom iväg för att inte missa förfesten, haha. Var fortfarande seg och lite trött och drickan gjorde mig helt avslappnad vilket Ekvall, Nypan och Anton också var så vår morenokväll blev en kväll lite borta uppe vid ett bord på andra våningen. Men det var kul det med eftersom folket är kul! sen var min lördag slut!


Söndag
Vaknade av att Anton kom hem med en bukett blommor och frukost till mig :) Vi kollade vi på Toy Story 3 som faktiskt var bra! Sen... sen stack han tillbaka till jobb och jag städade undan massa kartong med mamma. Sen klockan nio mötte jag Anton och han bjöd på middag hemma hos sig :) Kollade in kylen och man märker att vi har våra favoritgrejer där inne.. haha!


  Idag känns fortfarande som söndag fast det är måndag men det enda jag gör nu är att kolla på tv och tvätta. Inget mer skall göras idag förutom att jag ska ner till Antons studio och glo lite och sen vidare till honom och äta en massa frukt och dricka juice, förmodligen till en film :)

Jävligt långt inlägg, därför lägger jag ner detta nu.
Trackback
RSS 2.0