tyckte det var på tiden...

.. för mig att skriva ett litet inlägg! Har tänkt på det länge men inte orkat ta tag i det, lägga in bilderna. Men nu så, innan jag glömmer bort allt!

Det har hänt en hel del och jag har försökt att alltid ha kameran i fickan och faktiskt använda den, men det är inte alltid man tänker på det faktiskt! Men efter solningen med Joy, bakningen och övriga besök uppe vid Ö&B-området blev det ännu ett besök där med Joy som efter att ha fått sin moppe inte hade cyklat på evigheter!

åt även lite nötter och lekte med kameran och sen kom Pierre på besök och sen åkte dem och jag somnade någongång efter att ha spelat mitt Bubble town som jag höll på att klara.


Fredagen den 21 januari (hur längesedan det nu var) var jag och mamma ute på lite äventyr. Vi åkte till Malmö och sen hem till Lisa och sen tillbaka till Malmö till Ikeaa! Blev lite grejer att ta med sig hem :)


Måndagen blev det ut med mamma igen! Då skulle vi lämna in datorn tänkte vi eftersom det är fel på batteriet. Men när vi sen väl kommer till Lund så ser de inget fel alls på den och säger att problemet ibland kan lösa sig själv. Glada blev ju vi och bara snabbt innan vi kör för att hämta mammas cykel går snabbt in på det roliga Nova och jag kommer hem med tre nya tröjor som blev dagens hissa. Dagens dissa blev att problemet med datorn var tillbaka igen efter en halvtimmes användning... Det sörjde vi med lite pizza från Rhodos! När magen slutade skrika och plågas av för mycket mat cyklade jag till Anton och såg på när han och Nypan mixade lite.


Har även sällskapat Natalie på sjukhuset en dag. Dagen efter dagen ovanför faktiskt. Det var ganska drygt eftersom jag först fick stiga upp tidigt och cykla hem från Anton och sen åka hela vägen ner till Lund och sen bara vänta i flera timmar. Men det är klart man ställer upp som stöd! Fick även sällskap av en kille som kom in vid tiotiden, så det var bara tre timmar ensamhet :) När hon äntligen var klar kom pappa och mötte upp oss, så handlade vi lite medan han kollade ett jobb och sen åkte vi hem. När Natalies morfin hade lagt sig så hon inte gick runt och lullade mötte vi Joy på Jysk för att handla stolar till mammas födelsedag!


Dagen efter skulle vi hämta stolarna. Det var bara sex stycken. Två i varje låda. Kan ju inte vara så svårt?  Men jo VISST haha! Men det gick, vi + säckakärror är inte att underskatta! Hela dagen var jobbig. Tvättdag hela eftermiddagen då täcken, kuddar, sängkläder och kläder skulle tvättas. Det tog verkligen hela kvällen in på natten hahaha. Så mycket! Natalie har ju åtta kuddar och jag själv skulle tvätta mina fyra dunkuddar och våra fyra täcken. Men vi hann ändå snabbt upp till Hemköp för att handla till middagen mellan omgångarna och hann laga den också innan mamma kom hem! Anton tittade också in men somnade direkt. Maten tog tid men vi hann som sagt och när hon kom hem blev hon glad och åt och det var faktiskt jättegott även om vi försökte på en gryta själv för första gången :) Hon hade även med sig sin julklapp hem som hon fått från jobb - en skitgrym lampa!

Sen inte nog med det så har jag fan-ta-mig varit ännu mer duktig! Jag vet inte hur länge vi har bott här men äntligen så har mina tavlor åkt upp på väggarna! Bättre sent än aldrig säger man väl? Jag blev väl ganska nöjd, fastän det är för lite tavlor och fel bilder. Men det kommer med tiden, huvudsaken är att de är uppe :b


Nu har jag skrivit en hel del! Orkar inte mer nu. Nu blir det sömn, imorgon lär blir en lång dag. Berättar mer och varför när morgondagen är över! Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0