Lite bio en söndag är aldrig fel!

Trassel visas bara på engelska i Malmö, så jag passade på innan den slutar visas helt och bjöd mamma på bio! Ingen av oss hade sett en 3D-film innan så det blev en extra rolig upplevelse. Blev megaimpad när två lanters svävade precis framför mig framför ett hav av dem och en fjäril skrämde mig som kom bakifrån men bara mamma och dem runt mig hörde mitt lilla skrik ;) Tur är väl det. Och filmen var bra. Rolig! Se den.
  Sen har jag inte sett Citytunneln förutom på Malmö Central, och det är inget speciellt med den. Och mamma har inte sett det alls. Skitcool station på triangeln, när man går upp på den vid kyrkan och inte själva triangeln!
  Vi träffade även Janus och fick en trevlig pratstund med honom på vägen ner. Något mer? Ja, jag har snart klarat till level 150 på Bloons, inte gjort det innan. Undrar vad som händer då. Det är bara så drygt nu! Men jag har duktiga apor.



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0