I'm feeling alright, so tell the DJ play it all night

Efter att bland annat ha byggt en soffa och kollat några avsnitt på mina serier och bara varit allmänt duktig så är det nu lördag! Min fredag blev lugnt eftersom jag tyckte det räckte med utehelger, men det var inget roligt att sitta ensam hemma när resten av familjen jobbade så tänkte sticka ut idag! :) Lite mindre roligt när typ alla man känner var ute igår och är bakis och sega idag eller ska någon annanstans än i stan! Men sticker ner där senare, inte så roligt att gå ensam men förhoppningsvis finns där roligt folk i stan. Har hört att Jens som är tillbaka ska röja så det ska väl bli kul om man stötter på honom!

och det är som jag sa: I'm feeling alright, so tell the DJ play it all night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0