Hagel? Jag bad om solsken..

Jaha.. Efter att ha vaknat klockan elva i ett försök att få sova ut så sa jag till mig själv: "idag ska jag inte göra ett skit". Dammsugade mattan snabbt och slänge en påse med sopor, sen räckte det. Åt lite tårta och några kakor till frukost och satte mig vid datorn. Det fungerade bra i några timmar tills man tvingas med ut för att hämta en stor, tung jävla gigantisk TV-bänk till Joy. Hahaha. Det var inte kul. Det är kallt ute. Jag fick gå hem men vi tog bilen dit. Men nu är jag tillbaka till att göra ingenting förutom att lyssna på hagelkornen som slår mot fönsterblecket. Vilken skur. Glad är jag över att jag i alla fall hann komma innanför dörren innan det började.
  Nu kvarstår det att se om det lugnar ner sig så man vågar bege sig mot Kevin. Film står på schemat och det är ju inget annat än mys på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0