En liten update en tråkig dag..

Nu har jag suttit med denna bloggen alldeles för länge, och det är fan inte för att jag har skrivit något. Utan alla dessa jäkla bilder jag har lagt in och lagt upp! Men jag får skylla mig själv, som har sagt åt mig att ta fler bilder. Jobbigt nu men det kommer att göra en glad i framtiden!
  Nu har jag glömt vad jag skulle skriva egentligen. Det var något om att det var kallt och om snön som inte ger upp. Men musiken är för hög för att jag ska kunna tänka. Vilket är meningen med volymen också. Jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet, Melissa Horn är den enda som förstår men hon ger mig inga svar. Vad ska jag göra? Hur får man bort tankarna? Varför har jag dessa tankar? Försvinn. För sen en tid tillbaka har jag velat ta steget ur den sista dansen och inte vara kvar i något jag lämnat för jag kan inte skilja på när det äntligen är över eller inte. Hur ska detta gå?

Ja, hur ska det gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0