den där alla hjärtans dag...

.. blev att jag och Natalie åt en mysigt god frukost och sen bakade vi kärlekskakor till mamma! :)
Säker på att detta inte var fredagen den trettonde? Kändes som det. Våra kladdkakemuffins växte, som de inte skulle göra, och en minut efter att jag kollade dem så hade de helt plötsligt blvit helt brända! Fattar det inte. Det var seriöst bara en minut, tur att det luktade ut bara. Men de blev SKITGODA ändå. Och det är inte ofta jag använder caps, så då menar jag allvar! Sen våra röda blåbärsmuffins blev inte bra.... De var så fulla av kärlek att alla sökte sig till den de hade bredvid. Blev vissa trippelmuffins också. Goda, ja. Lyckade, nej. Men färgen blev ascool!
Fast jag hittade nya Marabouchokladet när vi handlade! Så det blev ju något bra av dagen ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0