Dagen som inte kunde kommit mer lägligt

Höll nästan på att spricka av förväntan och hade jättedåligt samvete över att behöva ljuga för mamma. Så idag kunde inte kommit mer lägligt! Har inte kunnat säga något innan för jag vet inte om hon läser min blogg och jag ville inte råka avslöja något - nästan allt vi har gjort den senaste tiden har ju haft med hennes födelsedag att göra!

Fast först till helgens festligheter. Fredagen skulle tillbringas nere på Torstens men det blev inte så, så det blev att kompensera det jag missade på fredagen på festen i lördags! Den var i Helsingborg och jag tackar Kevin för att han tog med mig! Tog inga bilder den kvällen, tyvärr. Förutom några jag tog innan jag åkte, Kevvs tog några på plats bara :) Festen slutade och efter en lång springtur till bussen begav jag mig faktiskt hemåt, hemåt till Anton eftersom han bor mycket närmre Vilan än vad jag gör! haha :)
   Vaknade i lagom tid (klockan ett) och mötte upp Natalie och gick en liten runda hem till Mattias och hämtade en lampa. Sen gick vi hem och minns ingenting mer av den söndagen förutom att jag såg ett flygplan på himlen...




Sen på måndag var det dags igen! Ut och fixa med Natalie. Denna gången åkte vi till Helsingborg för att hälsa på och störa Joy på hennes praktikplats/jobb på Lagerhaus och sen åka vidare till Ikea :) Hittade ljus som fick det att vattna i munnen på mig, jag lovar det luktar inte kladdkaka och cheesecake i hela mitt rum! Fick lite problem när vi såg hur långt 180 centimeter faktiskt var och insåg att det kunde bli lite jobbigt att ta hem två såna långa tunga kartonger.. Så vi åkte hem I SNÖN utan våra kartonger! Fast först mötte vi Joy på Knutan som hade slutat jobba och handlade lite på Espresso House till resan hem :)


Tisdagen. En dag full av panik. Mamma fick köra oss till Ikea efter jobb så vi kunde ta hem våra skåp (de långa kartongerna). Men hon fick inte alls se vad det var och så skulle vi handla en lampa till köket som också var till henne och en blomma och andra grejer. Säger bara tack och lov att jag har Anton! Fick ljuga ihop att han skulle ha den ovanför köksbordet och skåpen fick vara en hylla jag skulle ha på rummet. Vi har ljugit en massa, Joy har köpt en garderob och Anton ska ha stolar som vi ska kolla på och ja... Hon har gått på allting :) Vi åkte hem fortfarande med en ovetande mamma och idag var bara några timmar bort...
    Och idag tar jag i ett helt nytt inlägg. Med massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0